Doorgaan naar hoofdcontent
DE NIEUWE XB GRAPPEN Twee lesbische nonnen geraken aan het dansen met twee tweelingen op een dance party club in Antwerpen. De twee nonnen hebben blijkbaar een eigenaardig plannetje, ze willen Jezus laten incarneren. Daar zijn ze wel wat op gaan fixeren, ze hadden toelating gekregen van de klooster pastoor om te gaan dansen samen. Ze geraken dus aan de praat met de tweelingen. Eén van de nonnen had één van de tweelingen naar een tafeltje gelokt om te kunnen praten over haar plan om Jezus te verwekken. De tweeling keek wel raar op & zei: Jezus? Was die niet van de de heilige geest verwekt volgens de katholieke kerk? Zij: Och, wij geloven niet alles wat de kerk beweert hoor, wij zouden ook geen lesbische relatie mogen hebben, maar ik & de andere zuster hebben dat wel. De tweeling zei dan: En jullie mogen dat dan in dat klooster? Zij: Ja, zolang de bisschop het niet te weten komt, maar de pastoor heeft biechtgeheim. De tweeling zei dan: Ik en mijn broer zijn gay, wij hebben normaal geen sex met nonnen. En denk je dat Jezus zelf zou willen incarneren? De non: Ja hoor, hij is me verschenen, hij heeft mijn gebeden verhoord, in een droom is hij mij komen zeggen dat hij mijn kind wil worden. De tweeling zei dan: En je wil dat ik voor de verwerking zorg? Kan hij zichzelf dan niet verwekken bij jou? De non zei dan: Dat heb ik hem nog niet gevraagd, dat is een goed idee van U, had ikzelf nog niet over nagedacht, ach ja, hij is toch een heilige geest? Waarom zei hij er nix over? De tweeling: Ik denk niet dat hij dat kan, het is maar uw droom & je gelooft het in botsing met de zever van uw kerk. Ik geloof daar nix van. Zij: Okay, ik zal het hem zelf wel vragen dan. De tweeling: Zal niet veel van komen denk ik? Als ik U was, zou ik gewoon de fantasie over die Jezus loslaten & het gewoon met uw lesbische zuster voor de lol blijven doen? Zij dan: Zouden we dan niet beter uit het klooster gaan? Hij: Ik denk wel dat je dan toch meer vrijheid zou hebben. Zij: Okay, bedankt voor de goede raad. Daarna ging ze weer naar de dansvloer achter haar vriendin aan, want ze had nu andere plannen.

(Voor alle grappen? Tik gewoon in de blog zoeker bovenaan: Grappen?)

Reacties

Populaire posts van deze blog

 BLOG PLAYLIST
WIE ZIJN DE JEHOVAH'S GETUIGEN? - YT VIDEO DOOR ARJEN LUBACH - VINDT HET OP YT Ik ga niet alle video's over de Jezus clubjes op mijn blog memo playlists zetten! De ene Jezus club hebben altijd wel iets tegen de andere Jezus club. Hun hebben dan hun interpretatie van Joodse & katholieke verhaaltjes! Al van in 1800 ergens waren die pogingen aan het ondernemen om de precieze datum van Jehovah zijn oorlog te voorspellen, het waren allemaal totaal missers, maar de hoop op een paradijs op aarde gaven ze nooit of te nimmer op, ze hebben nu een datum verder in de toekomst aangekondigd want ze blijven hopen op een goede God business erover, daar blijft het Wachttoren genootschap altijd zeker 100 procent winst maken! De aanhangers hopen op Jehovah's almacht! Het is iets zoals geloven in de lotto of het politiek tuig! Dat onderzoek van die officiële stand up comedy vent stelt natuurlijk ook niet veel voor! Maar ja, de overgrote zombie massa trekken dan zelf ook nooit wat na! Het W
XANDERNIEUWS.NET DEED NU WEER EEN GOED KRITISCH ARTIKEL OVER DEZE KATHOLIEKE NWO NAZI DYSTOPEN PAUS! Die vent is een levensgevaarlijke misdadiger! Trek na mensen? Yep!