Doorgaan naar hoofdcontent
ROBERT JENSEN HAD HET IN DE NIEUWE VIDEO OOK OVER DRIES VAN LANGENHOVE Hij moet voor een jaar de cel in? Gewoon door politieke spionage bij mensen die zaten te chatten met elkaar over iets. Ik zag via Googelen dat Elon Musk hem zogezegd steunt? Ik moet die Musk niet! Ik weet nix over de inhoud van wat er echt gezegd was geweest. Dries zegt dat het fake in elkaar is gezet. Hij zegt dat hij valselijk beschuldigd werd. Hij gaat onmiddelijk in beroep tegen deze uitspraken. Ik ben zelf totaal geen fan voor dat partijpolitiek systeem, onafhankelijk in het Vlaams belang vind ik ook raar. Ik stem daar gewoon niet op, het politiek systeem is totaal corrupt! De donkerblauwe puppets van big brother Klaus Schwab zijn ze allemaal! De dystopen zijn overal geïnfiltreerd!

Reacties

Populaire posts van deze blog

 BLOG PLAYLIST
WIE ZIJN DE JEHOVAH'S GETUIGEN? - YT VIDEO DOOR ARJEN LUBACH - VINDT HET OP YT Ik ga niet alle video's over de Jezus clubjes op mijn blog memo playlists zetten! De ene Jezus club hebben altijd wel iets tegen de andere Jezus club. Hun hebben dan hun interpretatie van Joodse & katholieke verhaaltjes! Al van in 1800 ergens waren die pogingen aan het ondernemen om de precieze datum van Jehovah zijn oorlog te voorspellen, het waren allemaal totaal missers, maar de hoop op een paradijs op aarde gaven ze nooit of te nimmer op, ze hebben nu een datum verder in de toekomst aangekondigd want ze blijven hopen op een goede God business erover, daar blijft het Wachttoren genootschap altijd zeker 100 procent winst maken! De aanhangers hopen op Jehovah's almacht! Het is iets zoals geloven in de lotto of het politiek tuig! Dat onderzoek van die officiële stand up comedy vent stelt natuurlijk ook niet veel voor! Maar ja, de overgrote zombie massa trekken dan zelf ook nooit wat na! Het W