Doorgaan naar hoofdcontent

DE NIEUWE XB GRAPPEN Komt een pater bij de politie van Amsterdam. Politieman vraagt: Dag pater, met wat kan ik je helpen? Pater zegt: Ik kom een aangifte doen van een ongeval. Politieman vraagt: Okay, wat is je naam? Pater: Schrijf maar pater van Beieren, mijn moeder noemde Jacoba Van Beieren. Dat komt zo, mijn vader was beiaardier, die zat altijd met zijn klokkenspel te spelen, mijn moeder zag hem eens met zijn klokkenspel spelen, ze vroeg of ze ook eens met zijn klokkenspel mocht spelen, daarna zaten ze dan samen van bim bam Beieren, daarna zaten ze dan met de gebakken eieren! Ik werd dan geboren & ze noemden mij dan maar Bimbambom, ik kreeg later nog een zusje, die noemden ze dan Dingelingdingding. Maar schrijf maar Bim Van Beieren. Politieman vraagt nu: Hoe ben je aan dat ongeluk gekomen? Bim: Dat zit namelijk zo, ik ben klokkenluider van het gemengd nonnenklooster hier niet zo ver af. De klengel van de klepel was op mijn hoofd terecht gekomen. Dat komt omdat de klus pater zijn job niet goed had uitgevoerd. De politieman onderbreekt: Gemengd nonnenklooster zegt U? Bim: Ja, gemegd, paters & nonnen. De paters zijn daar niet erg te vertrouwen zei moeder overste me eens. Was eens bij de abt moeten komen, hij zei: Verschillende dagen zijn er ook verschillende activiteiten, hou je van kaarten, maandag is het kaartavond. Ik zei: Nee, ik hou niet van kaarten. Dan zei die: Dinsdag is het altijd tafeltennis, hou je van tennis? Ik zei: Nee, ik hou niet van tennis. Dan ging hij verder: Woensdag is het plezier met de nonnetjes avond, hou je daar dan niet van? Ik zei: Nee, ik hou daar niet van. Hij zei dan: Ben je homo ofzo? Ik zei: Nee, ook niet. Hij ging dan verder: Dan ga je de rest van de week ook niet leuk vinden?! De politieman vroeg dan: Hoe lang ben je al pater? Bim: 5 jaar, daarvoor dus niet. De politieman: Wat was je ervoor dan? Bim: Vuurtorenwachter, maar daar was ik niet geschikt voor, deed het licht altijd uit, spaarzame aard hee.

(Voor alle grappen, tik gewoon in de blog zoeker: Grappen?)

Reacties

Populaire posts van deze blog

BLOG PLAYLIST BEZOEK OOK MIJN NON-STOP MUSIC RADIO OP MIJN ANDER BLOG: DARKNEWS777.BLOGSPOT.COM - JE MOET WEL GOOGLE CHROME KUNNEN AFZETTEN OM ERVAN TE KUNNEN GENIETEN - IK GEBRUIK OOK GRATIS ANTI-VIRUS AVAST & OOK OPERA VOOR AD-BLOKKER & VPN DAN KUN JE GENIETEN VAN MIJN NON-STOP MUSIC RADIO - ZONDER OFFICIEEL GELUL TUSSEN!
MARIE-COLETTE (RAEL'S MOTHER) INTERVIEW - YT VIDEO BY RAELIAN TRUTH - FIND IT ON YT Men kan het ook op mijn blog playlist 2 vinden, gewoon in de blog zoeker: Blog playlist 2 intikken, daar ook nog eens meer lezen klikken. Zie ook vorige post commentaar? Yep! Onderzoek?
ELECTION DAY! YT VIDEO BY LARKEN ROSE🌹- FIND IT ON YT Je moet kiezen, of je nu wil of niet! Zo is dat in België nog steeds voor de federale & die klote EU dat niemand had gevraagd, maar ons wel werd opgedrongen door dat staatisme tuig! Ben je bang voor de boete? Stem dan blanco, partijen kunnen er nix mee, krijgen er geen dotatie voor. In Nederland kun je dan gewoon gaan doen wat je wel wilde doen die dag. Stem niet op die psychopaten! Anders help je ze zelf aan de macht! Er zijn in België van die zogenaamde anarchisten die denken dat je moet gaan stemmen om bepaalde partijen te voorkomen. Dat is ook puur zelfbedrog & dom! Nix boven ons!