Doorgaan naar hoofdcontent

DE NIEUWE XB GRAPPEN Nonnen pret in Zoerselse bos. 20 nonnen op stap in het bos, ze kwamen aan een meertje. Ze hadden geen zwemgerief bij, dus besloten ze naakt te gaan zwemmen. Onverwacht kwam daar ook een pastoor aangefietst & zag de naakte nonnen, hij dacht, de kans van mijn leven om naakte nonnen bezig te zien. De nonnen hadden hem ook gezien & liepen zo snel mogelijk naar hun kleren. Eén van de nonnen deed het alléén maar over haar hoofd. De non naast haar vraagt haar: Waarom alléén over je hoofd. Zij: Die herkent ons toch aan ons gezicht, niet aan ons kont. De pastoor bleef nu toch maar staren naar de non met haar kleding over haar hoofd, de andere nonnen liepen op hem af. Nu hij zo snel mogelijk weer zijn fiets op & weg. Hij is de pastoor van dat nonnenklooster. Maar de nonnen staat nog wel wat te wachten in het klooster. Ze moesten bij zuster overste komen, want de pastoor had snel klacht gaan doen dat ze naakt aan het zwemmen waren. Ze werden allemaal naar de vergaderzaal geroepen. Zuster overste begon haar preek erover: Het schijnt dat jullie allemaal naakt aan het zwemmen geweest zijn? Eén van de nonnen zei dan: Wij hadden geen zwemgerief bij, er was niemand te zien verder, dus we wilden onze kleren droog houden, maar toen kwam die pastoor staan gluren naar ons! Zuster overste: Ja, hij heeft een klacht erover komen doen. Dus hij stond te gluren, hahaha! Ik zal hem eens terug bij mij roepen, ga maar. Nu moest de pastoor bij zuster overste komen. Zij begon dan haar preek tegen hem: Zo, wat hoorde ik daar, je stond naar de naakte nonnen te gluren? Hij: Ja, het vlees is zwak hee zuster overste? Zij: En je ogen ook? Maar kom, ik dacht wel dat er met U lol te beleven valt, geen zin eens met mijn poesje te spelen, dat kriebelt bij mij ook wel eens? De pastoor werd opgewonden & zenuwachtig tegelijkertijd. Hij zei: Ik zou wel willen, maar ik wil geen last krijgen met de bisschop! Zuster overste stelde hem gerust: Ik ga er niets over tegen de bisschop zeggen hoor, ik deed het voorstel. En zo was de rust weer teruggekeerd in het nonnenklooster van Zoersel. En niemand die weet wat die twee allemaal uitspoken!

(Voor alle grappen, tik gewoon in de blog zoeker: Grappen?)

Reacties

Populaire posts van deze blog

BLOG PLAYLIST BEZOEK OOK MIJN NON-STOP MUSIC RADIO OP MIJN ANDER BLOG: DARKNEWS777.BLOGSPOT.COM - JE MOET WEL GOOGLE CHROME KUNNEN AFZETTEN OM ERVAN TE KUNNEN GENIETEN - IK GEBRUIK OOK GRATIS ANTI-VIRUS AVAST & OOK OPERA VOOR AD-BLOKKER & VPN DAN KUN JE GENIETEN VAN MIJN NON-STOP MUSIC RADIO - ZONDER OFFICIEEL GELUL TUSSEN!
MARIE-COLETTE (RAEL'S MOTHER) INTERVIEW - YT VIDEO BY RAELIAN TRUTH - FIND IT ON YT Men kan het ook op mijn blog playlist 2 vinden, gewoon in de blog zoeker: Blog playlist 2 intikken, daar ook nog eens meer lezen klikken. Zie ook vorige post commentaar? Yep! Onderzoek?
ELECTION DAY! YT VIDEO BY LARKEN ROSE🌹- FIND IT ON YT Je moet kiezen, of je nu wil of niet! Zo is dat in België nog steeds voor de federale & die klote EU dat niemand had gevraagd, maar ons wel werd opgedrongen door dat staatisme tuig! Ben je bang voor de boete? Stem dan blanco, partijen kunnen er nix mee, krijgen er geen dotatie voor. In Nederland kun je dan gewoon gaan doen wat je wel wilde doen die dag. Stem niet op die psychopaten! Anders help je ze zelf aan de macht! Er zijn in België van die zogenaamde anarchisten die denken dat je moet gaan stemmen om bepaalde partijen te voorkomen. Dat is ook puur zelfbedrog & dom! Nix boven ons!