Doorgaan naar hoofdcontent

DE NIEUWE XB GRAPPEN Zoontje van de dominee wordt veel te nieuwsgierig. Hij had een zusje bijgekregen. Daarom vroeg hij aan zijn papa: Vader, waar komen wij vandaan? Waar komt mijn zusje zo ineens vandaan? Zijn vader reageerde preuts gelovig: Van de ooievaar. De jongen: Van de ooievaar? Je bent met mijn moeder getrouwd maar je neukt met een ooievaar?! Zijn vader zei dan: Als je het al wist, waarom vroeg je het dan? Gewoon, om je als dominee nog eens flink te laten liegen! Zijn vader: Ik kon toch moeilijk tegen je zeggen: Ik heb met je moeder geneukt. De jongen: Juist vader, ik kan je ook niet vragen, waarom jij met mijn moeder mag neuken, maar ik niet? Dominee: Omdat ik met je moeder getrouwd ben & jij niet. De jongen dan weer: Waarom mag ik niet met mijn moeder trouwen, jij bent er toch ook mee getrouwd, ik heb jullie wel al bezig gezien. Ik kan dat ook wel. Dominee: Jij mag dat niet van God jongen! De jongen: Ha nee, met wie deden de kinderen van Adam & Eva het dan. Dominee: De kinderen deden het met elkaar. De jongen: Die mochten dat toch niet met elkaar? De dochters deden het met vader & de zonen met de moeder. Dat leert toch ook het verhaal van Lot aan ons? Kinderen mogen nu toch ook niet met elkaar neuken? Wij moeten dat toch met de ouders leren? Ik ken een meisje van de school die het met haar vader heeft gedaan. Haar moeder was er ook bij zegt ze. Dominee: Dat verzint ze maar jongen, je moet daar niet  over praten, je bent nog maar negen jaar, veel te jong! De jongen: Onzin vader, over tijd hoorde ik een liedje op de radio, die zong: Ik was verliefd op Chris Lomme, was maar een man van negen jaar! Dominee: Dat is toch maar een liedje? De jongen: En de bijbel maar een sprookje, maar jij gelooft daar toch ook in, grote mensen mogen altijd wat meer van uw God dan wij de kinderen! Wat is daar zo eerlijk aan? Dominee: Je moet niet jaloers zijn op grote mensen. De jongen: Die van die zanggroep was wel jaloers, komt niet in het liedje in, dat hij niet jaloers mocht zijn, volgens uw bijbel, was uw God ook erg jaloers. Dominee: Dat is ook uw God. De jongen dan: Mijn heer & mijn God, waarom heb je mij verlaten, met mijn vader valt niet te praten! Ik ga morgen naar de pastoor, daar krijg ik altijd chocolade van, die leert het al heel lang aan mij, hoe het moet. Dominee: Wat zeg je daar allemaal, naar je kamer, vandaag ook geen eten meer, onbeschofte vlegel die je bent! Welke pastoor is dat, waar woont die? De jongen: Ik verraad mijn beste vriend niet! Ik ga naar mijn kamer, dat zei je toch. Ik geloof niet in uw God. De dominee was radeloos & zei er verder nooit meer wat over. De jongen was sindsdien ook niet meer naar de protestantse gemeente geweest. Zijn ouders waren kort nadien ook gescheiden, want zijn vrouw had stiekem een sexuele relatie met een non. De dominee was zelf ook ongelovig geworden & hertrouwd met een rijke zakenvrouw. De jongen was de vriend van de pastoor gebleven.

(Voor alle grappen, tik gewoon in de blog zoeker: Grappen?)

Reacties

Populaire posts van deze blog

BLOG PLAYLIST BEZOEK OOK MIJN NON-STOP MUSIC RADIO OP MIJN ANDER BLOG: DARKNEWS777.BLOGSPOT.COM - JE MOET WEL GOOGLE CHROME KUNNEN AFZETTEN OM ERVAN TE KUNNEN GENIETEN - IK GEBRUIK OOK GRATIS ANTI-VIRUS AVAST & OOK OPERA VOOR AD-BLOKKER & VPN DAN KUN JE GENIETEN VAN MIJN NON-STOP MUSIC RADIO - ZONDER OFFICIEEL GELUL TUSSEN!
MARIE-COLETTE (RAEL'S MOTHER) INTERVIEW - YT VIDEO BY RAELIAN TRUTH - FIND IT ON YT Men kan het ook op mijn blog playlist 2 vinden, gewoon in de blog zoeker: Blog playlist 2 intikken, daar ook nog eens meer lezen klikken. Zie ook vorige post commentaar? Yep! Onderzoek?
ELECTION DAY! YT VIDEO BY LARKEN ROSE🌹- FIND IT ON YT Je moet kiezen, of je nu wil of niet! Zo is dat in België nog steeds voor de federale & die klote EU dat niemand had gevraagd, maar ons wel werd opgedrongen door dat staatisme tuig! Ben je bang voor de boete? Stem dan blanco, partijen kunnen er nix mee, krijgen er geen dotatie voor. In Nederland kun je dan gewoon gaan doen wat je wel wilde doen die dag. Stem niet op die psychopaten! Anders help je ze zelf aan de macht! Er zijn in België van die zogenaamde anarchisten die denken dat je moet gaan stemmen om bepaalde partijen te voorkomen. Dat is ook puur zelfbedrog & dom! Nix boven ons!